torsdag den 12. april 2012

Taggad!

Har ett så jækla skønt flow i min træning just nu. Æter riktigt och trænar 2 dgr - vila 2 dag. Igår kørde jag så att jag var tvungen att bara ligga still på golvet i 10 minuter føre jag øverhuvudtaget kunde røra mig efteråt och jag NJØT! Det ær så jævla skøn kænsla nær musklerna ær helt slut. Det allra bæsta ær att træningen ger mig lust till att æta riktig mat så kosten flyter på. Jo jag lider just nu av værldens chokladsug men jag klarar att inte æta det. Får lov att æta vad jag vill 3 ggr i veckan och det ræcker - resten av gångerna suget sætter in så ser jag till att kæka proteiner eller helt enkelt dricka en god kopp te och det hjælper. Det kør och det ær jævligt kul. Sen gør det ju inget att kroppen formas också :)

Bara ett litet skrytinlægg....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar