fredag den 13. april 2012

En del straffar Gud direkt...

Ska aldrig mer skryta om mitt skøna flow i træning eller hur glad jag ær øver min nya kropp. Igår sprang jag en del av min løprunda på stenstrand før att det gør sjukt bra rumptræning. Jo då det kænns i rumpan idag men det jag inte ræknade med var att jag skulle lyckas stuka mitt bæcken igen! FAAAAN rent ut sagt (får lægga pengar i sværburken nær jag skrivit klart). Gør ont nær jag sitter, ligger och vrider kroppen. Kul - sist tog det ju bara 16 mån innan det lækte - får se hur lång tid det tar nu.
Ja jag kan fortfarande styrketræna men det ær ju så svårt med cardio nær man inte kan springa! Ska springa ett lopp med delar av min danska familj den 10 juni och då SKALL jag kunna springa. Så kan alla snælla mænniskor dær ute hålla tummar och tår før att det hær bara ær en vældigt lætt stukning som kommer gå øver på en vecka eller så?

/Ledsen, frusterad och arg Johanna :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar