mandag den 19. november 2012

Måndag på alla möjliga sätt

Morgonen startade kl 04:30 med att jag gör mig klar och kör till Kylland. Ovanligt tidigt men det var för att jag skulle hämta Kimon på Århus flygplats vilket gjorde att jag behövde åka 1 1/2 tim tidigare.
Vägarna är riktigt hala plus att det är isdimma så jag kör försiktigt vilket ger mig lite stress då jag inser att jag inte hinner till tiden vi avtalat. Nå ja, inte mycket att göra åt det!
Halvvägs får jag ett sms att Kimons flyg inte kunnat landa på grund av dimma så jag behöver inte hämta honom ändå ... Suck
Kommer så en timme för tidigt till kontoret i Jylland och kollar igenom mailen. Då visar det sig att systemerna inte fungerar så jag kan inte ha de möten jag har bokat!!! Så den stora rollout på våra nya arbetsprocesser fullständigt föll till jorden så nu sitter jag fast i Jylland och kan inte göra något alls.
Hörde jag måndag morgon?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar