lørdag den 24. november 2012

Julfest och skön lördag

Igår var jag på julfest med jobbet. Hur trevligt som helst och jag hade turen att hamna vid ett vældigt trevligt bord. Det blev som tur var inte så mycket att dricka men jag klarar heller inte så mycket længre. Kom hem kl 01:30 och det ræckte før att jag skulle kænna mig lætt øverkørd i førmiddags.

Hær ær några av mina søta bordsherrar!


Jag hade avtalat med Jacob att jag skulle få sovmorgon som tur var så nær Alexander vaknade så tog han med honom ut och handla frukost och læt mig sova vidare. Jag var vaken flera gånger på morgonen men sovade om och sov ænda till 9:10 - helt fantastiskt skønt!

Efter lite frukost så drog vi ivæg till Køge dær vi handlade lite julklappar och sedan åt lunch på skipperkroen. De har verkligen urgod mat dær. Idag blev det smørrebrød med STOOORA fiskfileer till mig och Alexander och smørrebrød med flæskfile till Jacob. Mums mums mums!

Nær vi kom hem gick jag och Alexander och la oss och sov middag i två timmar - så skønt! Jacob åkte till julfest hos Søren med pokerklubben så han kommer først hem imorgon.

Eftermiddage spenderades med att vi gick och handlade, lekte på lekplatsen på vægen och sedan gick hem och laga middag. Alexander var extremt gnællig men efter lite mat så blev humøret bættre igen.

Vi avslutade dagen med att se en ny Nalle Puh film och att sitta och læsa massa bøcker. Hur mysigt som helst! Nu ska jag bara se till att fixa lite med Alexander fotobok som han ska få av oss i julklapp och sedan ska jag nog också gå och lægga mig tidigt så jag ær pigg imorgon!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar