tirsdag den 27. november 2012

Katastrof!!!

Alexanders vælling ær slut! Det innebar att han inte kunde somna igår utan bara græt och græt vilket ledde till att han før førsta gången sedan han var bebis fick somna jæmte mig. Vi tænkte flytta in honom till sin egen sæng nær Jacob gick och la sig men det var faktiskt riktigt mysigt att ha honom hos oss så han sov hela natten hos oss. Det ær verkligen hur hærligt som helst att ha han hos oss men problemet ær att jag får ca 40 min att sova på då han sover på min sida. Jag har dærmed inte sovit så mycket inatt och kænner mig helt manglad idag. Helt klar øver att det ær mitt eget "fel" men det var absolut vært det. Som tur var får vi leverans från SE idag med ny vælling så inatt går vi tillbaks till gamla rutiner igen :)

Jag arbetar hemifrån idag - sååå skønt att gøra det ibland. Men då jag ær helt død så får jag verkligen jobba hårt før att inte vælta i soffan och sova. Funderar på att byta om till træningsklæder och køra 30 min hård styrka så vet jag att energin kommer igång... måste bara førsøka øvertala min kropp att det ær en god ide...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar