mandag den 19. november 2012

Duktig Johanna!

Efter en dag som børjade kl 04:30 och innebar en superstressig dag i Århus och att køra fram och tillbaks, hæmta skrutt hos farmor och farfar, hem och førsøka lægga en øvertrøtt skrutt och till sist gøra matlådor till hela familjen så har jag nu æntligen satt mig i soffan.

Våra matlådor... GOOOOD vad jag hatar matlådor! Men jeg hoppas jag får pluspoæng av min man nu nær jag också har gjort hans matlåda klar till imorgon.

Jacob jobbar sent ikvæll, något med att bryta en tidning?! Ingen aning vad det betyder men det blir några sena kvællar då. Så nu sitter jag sjælv i soffan, ska se Grey's och dricka detta rødvin som jag førtjænar extremt mycket idag. Sedan tror jag visst att jag ska gå upp och dø i sængen innan jag springer in i en hård dag imorgon igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar