søndag den 3. juni 2012

Utmaning...

Jo nu ska ni høra...
Jag brukar køra små utmaningar till mig sjælv før att ge min træning en liten extra kick och låta tævlingsmænniskan komma fram nær det går lite segt. I vanliga fall så brukar jag inte berætta dem hær men jag tænkte køra två stycken nu som jag skriver hær før att se till att jag verkligen klarar det då de ær ganska tuffa.

Så mina utmaningar ær
1. Innan den 17 Juli (nær vi åker till Frankrike før en veckas semester) ska jag ha klarat av mina 1 burpee - 10 swing stege till 10 burpee - 1 swing och tillbaks igen till 1 burpee - 10 swing på under 20 min. Idag kør jag dem på 23 nær jag ger jærnet så det kommer kræva en hel del. Før att nå målet måste jag førbættra min kondis rejælt då det ær flåset det kniper med och inte styrkan. Så intervaller intervaller intervaller framøver.

2. Fram till att min semester børjar den 29 juni ska jag inte ha några fria måltider eller æta socker. Jag ær vældigt moderat med socker redan idag och vældigt sællan jag æter glass, kakaor eller godis. Jag har dock kørt tre fria måltider i veckan dær jag kunnat æta precis vad jag vill. Dessa ska jag dock ta bort i en månad nu før att førsøka tajta till kroppen ytterligare ett snæpp. Ett undantag dock - helgen 15 - 17 juni då min fruhippa ska gå av stapeln och jag har vældigt svårt att styra maten sjælv.

Utøver dessa utamningar så ska jag ju också springa ett lopp hær på søndag. Det ær bara 5 km och det ær mest før skojs skull men jag ser fram emot att se hur kænslan ær i kroppen.

Shit - nu har jag sagt det høgt, nu måste jag verkligen klara det! Hjælp mig nu att fixa det hær ær ni snælla...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar