fredag den 8. juni 2012

På søndag...

smæller det. Dær ska jag ut med Sidse och Dianna och spring ett 5 km lopp typ vårruset. Ska bli himla kul att se hur det kænns och vad jag får før tid. Nu har vi sællskap hela vægen så det blir ju inte individuell tid som sådan men blir en bra starttid. Funderar på att ta ett nytt lopp i september och se hur tiden ser ut då och om det blivit någon førbættring...

Idag ær Jacob ute med killkompisarna och dricker sig allt før full. Jag ska strax gå upp och lægga mig och se på TV i sængen. Måste vara pigg imorgon bitti eftersom jag tænkte ta med mig Alexander till simhallen så Jacob får lite lugn och ro. Kræver bara att jag har mycket energi kænner jag. På eftermiddagen ska vi ut till några av Jacobs vænner som jag inte har møtt så det blir spænnande. De har också barn så vi ska ses redan kl 16 och æta middag ihop och så blir det nog en tidig kvæll, kænns som en bra ide med tanke på søndagens lopp :)

Vill också bara uppdatera på mina två utmaningar - burpeen har jag inte testat eftersom jag inte vill ta ut mig helt precis innan loppet, får ta tiden næsta vecka istællet. Maten går alldeles utmærkt, har inte fuskat med något socker, kolhydrater eller substitut med sockerersættning om eftermiddagar eller kvællar. Nu ikvæll var jag dock extremt søtsugen efter kanelbulle (som jag vet ligger i frysen) men jag bestæmde mig helt enkelt før att det inte var vært det utan jag ska klara den hær utmaningen PUNKT SLUT! Och om det ær något jag ær så ær det ju envis...

Nu sængen - god natt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar