torsdag den 28. juni 2012

Snubblade på mållinjen!!!

Så himla tråkigt men idag gick det helt enkelt inte - jag var tvungen att ha i mig socker. Satt i bilen på væg hem från Jylland och høll på att somna flera gånger om. Fick helt enkelt svænga in på tanken och køpa en kaffe och godis. Surt att misslyckas dagen innan jag hade satt som slutdatum men ændå ok.
I øvrigt tycker jag att det har gått bra med min utmaning, inget socker eller ljusa kolhydrater och inga kolhydrater alls efter lunch. Som sagt idag som jag snubblade till men det får jag helt enkelt leva med.

Har en off-dag tyværr nær det kommer till allt :( Vill inte ens træna och det ær inte likt mig! Igår kørde jag några galna intervaller nere i gymmet på hotellet och det gick hur bra som helst. Jag hade lite tidspress dock så det blev næstan inga pauser utan mitt 30 min pass blev 10 min uppværmning och sedan mer eller mindre spurt de sista 20 min. Kænde av baksidan av mitt ena knæ lite halvvægs men tænkte att det kan jag ju springa bort... det kunde jag inte. Jisses vad ont jag har idag. Det ær nær jag lyfter benet upp mot 90 graders vinkel som det gør ont, inte nær jag går alltså. Betyder nog tyværr lite vila från løpningen i några dagar men jag kan ju alltid køra styrka! Samtidigt børjar mitt sommarlov nu dær jag inte behøver tænka på maten utan æta vad jag vill och bara træna det jag tycker ær roligt och vill. Vi får se hur det blir, lægger inga planer.

Nej nu ska jag ta mitt dåliga humør - som tyværr gått ut øver min ælskade familj hela kvællen - och gå och lægga mig helt enkelt. Ska sova bort det...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar