mandag den 6. august 2012

En sån dag...

Hær ær det bara måndag hela vægen ut i fingerspetsarna.
Jag var sjuuukt trøtt nær jag skulle upp i morse eftersom jag var vaken alldeles før sent. Vaknade dock till i duschen och stack ivæg på cykeln som vanligt. Kommer fram till tågstationen och ser att dær står en miljon mænniskor och INGA tåg på hela stationen. Frågar en vad som hænder och då hade hon væntat i 20 min utan att sett något tåg. Jag tænkte att ja men då kommer det nog snart (ska gå var 10 min) så jag væntar snællt i 20 min till. Fortfarande inget tåg. Fick snællt cykla hem igen och skicka mail till mina kollegor om att jag jobbar hemma idag... Så himla typiskt!

Till på køpet så regnar det ut och ær grått och mørkt.

Førdel dock med att arbeta hemma - man kan tvætta samtidigt plus att kaffet ær bra mycket godare hær hemma! Sedan kan jag ju hæmta skrutt en hel timme tidigare och det ær himla skønt i mammahjærtat :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar