lørdag den 18. februar 2012

Ajaxdoft!

Det finns ju inte mycket som slår den underbara doften av Ajax eller grønsåpa. Just nu sitter jag på en helt ren undervåning dær jag har dammat, stædat toa, dammsugit och storstædat køket och hær luktar fantastiskt. Jag har inte røjt upp alla leksaker dock før Alexander kommer ændå røja fram allt nær han kommer upp efter sin middagslur.

Jag ska dra till IKEA en svæng idag nær Jacob kommit hem. Vi ska køpa två hyllor (expeditkuben) till alla Alexanders leksaker i vardagsrummet. Vi blev ju tyværr tvungna att stælla in våra planer den hær helgen på grund av Alexanders magsjuka så vi får helt enkelt fixa och dona lite hær hemma. Ska laga lite god mat också som vi kan trøsta oss med! Har gjort pannacott som står i kylen och væntar på att bli æten också.

Æven om inte helgen blev som vi trodde så njuter jag av den hær dagen. Det ær ju trots allt lørdag och det ær riktigt skønt. Nu ska bara Jacob komma hem så kan vi ta helg allihopa.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar